News

Bunyi macam pelik, tapi sebenarnya ramai yang tertanya-tanya apa sebenarnya yang ada dalam fikiran si bulus yang mengawan sesama jenis kan? Pernah tiba-tiba nampak kucing jantan panjat kucing jantan lain.Kadang2 sampai kan owner pun keliru betul ke jantina kucing yang...
Continue reading
Adakah meow anda sedang mengalami kemurungan tanpa kesedaran anda???😿 Apakah simptom-simptom nya???😿 Ini adalah antara simptom-simptom yang biasa dikenal pasti sebagai kucing yang mengalami kemurungan: 🐾 Meow Akan Berubah Perwatakan Menjadi Tidak Aktif. Pergerakan meow dalam kehidupan seharian mereka seperti berlari,...
Continue reading
Pernah tak anda ternampak kucing makan anaknya sendiri atau kucing jantan makan anak kucing yg lain secara tiba tiba? Jika pernah mesti anda merasa panik dan cuba untuk melepaskan anak kucing tersebut daripada dimakan kan? Dengar macam ngeri tapi ini...
Continue reading
“Dik, tadi mak cik tengok je kucing tu makan rumput kat luar. Lepas tu, dia muntah. Tak apa-apa ke kucing tu? Sakit agaknya tu dik”. “Ibu, kenapa cat tu makan daun? Bukan cat makan ikan ke ?” . “Ton, kau...
Continue reading